Social media voor kleding.

Iedereen heeft wel z'n must-haves. Van een winkel tot kledingstuk. Snap je de hint?! Vandaag vertel ik jullie wat mijn must-haves sites op het gebied van mode!

Lookbook

Volgens mij kennen de meeste mensen Lookbook wel. Een leuke site vol met outfits gedragen door meestal jonge meiden. Ik vind het een erg mooie en handige site. Het is volgens mij ook wel een van de meeste beste websites als je op zoek bent naar leuke oufits. Het enige jammere vind ik wel dat je er niet echt kinderen op kan vinden. Ik heb er tenminste niet zoveel gezien.




Pose
Na lookbook is dit zeker mijn favoriete site, het is ook iets minder streng dan lookbook. Iedereen kan er foto's plaatsen en er zijn minder regels waar je aan moet houden. Dat wil niet zeggen dat ik lookbook niet goed vind, integendeel. Op Pose kan je ook dingen kopen. Zo kreeg laatst nog een mailtje over een tas die te koop was.



Styletoday
Ook een erg leuke site met naast fashion ook andere leuke dingen zoals beauty en lifestyletips. 
Hier vind je ook de what-to-wear app.

Hopelijk ga je deze sites/media ook gebruiken.
Wat zijn jouw favoriete modesites?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten