Hoe zit het met bloggen?

Nu ik dit schrijf is het volgens mij al twee weken geleden dat ik iets voor het laatst heb gepost, hopelijk word dit niet langer. Ik ga niet weer beginnen met oude bekende verhaal dat ik geen tijd heb enzovoort. Want dat is het niet alleen. Inderdaad, ik heb het druk maar niet zo druk dat ik twee weken niks post. Die twee weken heb ik constant zitten nadenken over wat ik echt terug wil laten komen op m'n blog. Voor mij is het een beetje een warboel. Ik denk dat ik het echt meer over lifestyle wil hebben. Over DIY etc.. Begrijp me niet verkeer ik vind fashion heel leuk maar het is niet alleen dat, ookal komt het niet zo vaak voor op m'n blog. Ik denk dat ik mijn andere blog laat zitten voor wat het is en verder ga met deze. 



Buiten school heb ik ook bezig gehouden met andere dingen waar er nog updates over komen! Ik ga er weer vol tegen aan! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten