Favorite Music 2#

Deze maand was toch best wel een muzikale maand niet alleen vanwege m'n musical maar ook doordat ik nu Spotify heb. Ik moet zeggen het bevalt me wel. Daardoor heb ik weer mijn favorieten als het gaat om muziek. Een paar blijfers maar ook nieuwkomers.

One Direction
Ik kan gewoon niet genoeg van hun nummers krijgen. Story of My Life is een van mijn favorieten.




Taylor Swift
Haar nummers heb ik altijd wel mooi gevonden. Haar stem, de muziek en het verhaal dat er in zit is gewoon hartstikke goed gecombineerd. Teminste, dat vind ik.


Sister Act
Toen ik hoorde dat Angela deze nummers luisterde besloot ik dat ook te doen. Ze zijn van De Nederlandstalige Sisteract musical. Een musical met leuke en vrolijke liedjes.

5 seconds of Summer
Niet al de  nummers van hun vind ik geweldig maar ze zijn wel leuk om naar te luisteren. De muziek daar in tegen vind ik leuker.


Dit was dan mijn favoriete muziek of beter liedjes van de afgelopen periode.
Wat is jouw favoriete artiest of nummer?


1 opmerking: