DIY: Holland WK Verenband


 Het wk is in volle gang bezig en Nederland hoort er nog steeds bij, dit is natuurlijk een van de reden dat er  zoveel mensen gekke, leuke pruiken en shirtjes aan hebben. Op die pruik hoort natuurlijk ook een band!  Het is super simpel en het enige wat je nodig hebt is een band, veren en plakband.


Je begint met het uitkiezen van je band, ik heb om het even te laten zien een oude band gekozen. Een witte, dat vond ik het handigst. Dan pak je veren erbij ik heb een oranje en blauwe. Deze kan je vinden in de supermarkt.

Wat we nu gaan doen is eigenlijk vrij simpel, we plakken de veren op met plakband dit kan op de buitenkant op binnenkant doen. Je kan ook dubbelzijdig plakband gebruiken, die zie je wat minder. En dan ben je klaar!



Nu heb je een leuke band om aan te doen op het wk!

Wat draag jij als Nederland speelt?



1 opmerking:

  1. Wat leuk bedacht! Ik trek meestal gewoon al het oranje spul dat ik heb uit de kast en doe alles tegelijkertijd aan hahaha

    BeantwoordenVerwijderen