Mijn mini-statief.


Voor een camera is hij onmisbaar. Het statief of ookwel de standaard, is handig voor mensen die niet zo'n vast hand van zichzelf hebben en toch een recht beeld willen hebben. Ik heb hem zelf ook maar dan in het klein. Geloof me hij is echt heel handig. Aangezien niet iedereen hem heeft, of niet weet waar sommige functies voor zijn, leek het me wel handig om hierover een artikel te maken. 


Ik heb m'n mini-statief uit elkaar gehaald zodat ik het jullie beter kan laten zien. Ik weet niet of een groot statief hetzelfde werkt als een grote dus het sommige dingen kunnen wat verschillen.

    Zoals als je hier kant ziet het onderste deel aan de bovenkant een schroefje dat na boven steekt die               schroef je uit gaatje als je bijvoorbeeld alleen het bovenste gedeelte wil gebruiken.
  
     Door aan het rondje te draaien kan je camera er zo opzetten en vervolgens vast schroeven doordat               schroefje dan naar boven komt.

 
Je kan het statief groter maken door de onderkantjes te pakken en die naar achter te trekken.





Hopelijk vond je dit artikel leuk het is eigenlijk een soort uitleg/review. Ik heb deze standaard van een winkel uit de buurt. Maar je kan hem ook kopen op de amazon.com. Het is de Alpha 15.











\



1 opmerking:

  1. Het lijkt me dan toch handig een statief. Bedankt voor de uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen