How To: Marmeren Nagels

Bron

Soms wil je weleens wat anders dan een standaard kleur op je nagels.Iets waar je niet teveel moeite voor moet doen. Natuurlijk zijn hier veel manieren voor laat ik vandaag een manier hebben de niet te moeilijk is.
Het enige wat je nodig hebt , een bekertje water,nagellak, kwastje of wattenstaafje.


bron

Je begint met uitkiezen van een paar lakjes, dit geheel naar keus. Maar het leukste is wel als ze een beetje met elkaar overeenkomen. Het enige wat je hoeft te doen is steeds stippen maken in het water. Maak de eerste dus niet te klein zodat er genoeg andere in komen. Dit doe je tot je niet meer verder kunt of het gewenste effect hebt.  


bron

Nu kun je er voor kiezen om je vingers er zo in te dopen of er plakband op te doen. Eigenlijk maakt dit niet zoveel uit. Als je er zo met vingers in gaat hoef je later alleen maar de restjes weg te halen. Op het moment dat je vingers erin zitten kan je het de overige nagellak weghalen door het water schoon te poetsen. Ga ondertussen met je vingers na achter zodat je de rest ook weg kan halen. Daar zijn dan je marmeren nagels!

Mocht je dit nou geprobeerd hebben stuur me dan een foto op twitter of op google. 

Wat vind jij van deze techniek?

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik heb het zelf niet gedaan xd Daar heb ik helaas te weinig nagellak voor. Maar in de toekomst wil ik dit zeker doen!

      Verwijderen