Fijne zaterdagavond!

Hey, hoi. Dat is een lange tijd geleden zeg! Eindelijk heb ik even een momentje kunnen vinden om lekker achter de laptop te kruipen en deze blog post te typen. Het een ander heeft zich tijdens mijn afwezigheid afgespeeld. Zo heb ik mijn eerste toets gehad en overleefd. Ja ik weet ik het, ik ben goed in overdrijven. Maar ik stress hem toch wel als ik een blad voor m'n neus krijg met wiskundesommen waarvan van zeker 10 minuten van de toetstijd is afgesnoept.  Maargoed ik heb gehaald met helaas een 5,6 voor wiskunde. En 6,7 voor een Engelse so. Dus ben ik ben wel (redelijk) tevreden. Ik ben blij dat ik weer terug ben en ik hoop jullie ook. Ik zal zo snel mogelijk weer wat proberen te posten zoals jullie van me gewend zijn. Wel heb ik volgende week nog toetsen dus kan ik het niet niet honderd procent garanderen dat het gaat lukken. Maar ik heb er zin! Ik heb het bloggen gemist, ik heb jullie gemist! Geniet van je zaterdagavond en hopelijk tot gauw!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten