Review; Fa Floral Deo's


Ik ben altijd erg nieuwsgierig naar deo's. Naar hoe ze ruiken. Hoe ze er uit zien. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Nu heb ik er weer nieuwe bij. Zullen deze me goed bevallen?


Het uiterlijk van de deo's vind ik best mooi! Vooral de paarse heeft een mooie, een beetje rose gold kleur. Het boogje in de achterkant zorgt ervoor dat je ze goed kan vasthouden.


Ik heb het idee dat ze groter zijn dan ander roldeo's. Toch zit er wel gewoon 50 ml in. Hetzelfde als een normale deo.


Ze hebben allebei een heel verschillende de geur. Pink Passion is wat zwaarder en doet me denken aan lavendel, echt een hele lekkere geur.  De andere daar in tegen, Poppy & Bluebell heeft een wat standaard geur maar is lekker fris. Het zijn twee bloemige geuren die allebei 48 uur zouden beschermen. Volgens mij kan geen enkele deo dat. Maar ze doen het wel goed.  



Conclusie:
Het zijn fijne deo's! Het uiterlijk vind ik erg leuk gedaan, is een keer wat anders. De rechter is nog steeds mijn favoriet maar daar in tegen is de andere weer wat lichter.  Twee fijne deo's dus!

1 opmerking:

  1. De pink pasion heb ik zelf ook ooit gehad! Zelf ben ik normaal niet zo van de roldeo's, maar de geur vond ik in ieder geval wel erg lekker. :) Fijne review!

    BeantwoordenVerwijderen