My Summer Favourites: Vakantie To Do list

foto's van weheartit


De periode waar ik het hele jaar reikhalzend naar uitkijk de zomervakantie. Toch merk ik af en toe dat  ik even niet meer wat ik moet doen. Nu vind ik daar meestal wel wat op.. Maar wat als ik straks echt niks meer weet. Dan zit ik me daar maar stierlijk te vervelen. Tijd voor een to-do list!

Tijdschriften lezen

Dit is persoonlijk een van mijn favorieten even naar de winkel of naar de bieb om er een paar in te slaan. Op zoek naar leuke diys eninspirende quotes. I lovee it. Hetzelfde voor boeken trouwens.

Rainbowloomen

Een keertje proberen kan geen kwaad toch? Haal een paar setjes bij de action om te beginnen. Mocht je creaties nou zelf niet willen kan je ze ook aan familie of vrienden geven. Vinden ze vast wel leuk!



Begin een blog.

Waarom niet? Hou er een diary bij, of doe tags. Niet te moeilijk maar wel leuk om te doen. Wie weet dat je hem naar de vakantie nog steeds hebt.

IJsjes maken.
Ik heb het begin deze vakantie ook gedaan en het is super leuk en makkelijk. Wat vormpjes halen bij de winkel, wat drinken en je kan beginnen! Super lekker en ook nog eens heel makkelijk.

Hou een digitale diary bij. 
Dit idee schoot me letterlijk net binnen. Wat is er nou leuker dan jezelf terug te zien op camera?! Nu kan je delen met mensen maar kan het ook voor jezelf houden. Je kan het bewerken en bewaren! Ik denk dat ik dit ook maar eens ga doen.


Vloggen
Sommige youtubers doen het door het jaar heen best vaak. Stel je gaat zwemmen vriendinnen dan kan je dan gaan vloggen. Vertel hoe je klaarmaakt en leg daarna leuke momenten vast op camera. Een beetje hetzelfde als een digitale diary maar dan net een tikkeltje anders.

Hou een watergevecht of speurtocht.

Ook erg leuk om te doen. Gecombineerd of juist niet. Lekker met vrienden of kinderen uit de buurt. Leer je elkaar weer wat beter kennen.

Wat raad jij aan om te doen in de vakantie?

4 opmerkingen:

  1. Leuke tipjes! Ik ga ze onthouden! Bloggen is een goeie haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg goede tips! <3 Met een blog bij te houden ben je een tijdje zoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke ideeën! De digitale dagboek vind ik zo leuk bedacht!! Je hebt echt een hele fijne blog! Liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen